Andrew Johnston

Andrew Johnston joined Teradata at the start 2015 working as an Industry Consultant in the Finance Centre of Expertise and is now helping to the deliver the connected data element of the Customer Journey Solution. Today Andrew is the Product Owner of Connected Data, Analytic Solutions at Teradata.

Andrew has over 20 years’ UK Financial Services marketing and customer management experience.

Some of Andrew’s career highlights include working to transform the customer management capability at Lloyds Banking Group, integrating diverse marketing systems following mergers and helping to launch a new challenger Bank in UK called TSB. He has experience of managing analytical teams and running operational marketing systems.

As an expert direct-marketing practitioner, he has set-up numerous programmes to drive customer advocacy and meet customer needs.

すべてのブログの作成者を参照

200以上の業界の専門家から500以上の記事を探索してください。

すべてを見る

知っている人に滞在

Teradataのブログを購読して、毎週あなたに配信されるインサイトを入手する



テラデータはソリューションやセミナーに関する最新情報をメールにてご案内する場合があります。 なお、お送りするメールにあるリンクからいつでも配信停止できます。 以上をご理解・ご同意いただける場合には「はい」を選択ください。

テラデータはお客様の個人情報を、Teradata Global Privacy Policyに従って適切に管理します。

テラデータからもっと見る