Mark Swenson

Mark holds a bachelor’s degree in political economy and social change. Since leaving college, he has worked in several high-profile marketing positions, for global brands, including Philips in the United States, as the direct marketing manager, and Vodafone New Zealand, where he worked as target marketing manager.

Mark joined Teradata in 1999 as principal consultant. Since 2013, he has specialized in customer journey applications. Mark is a customer journey evangelist, building a critical mass of support for Teradata's leading Customer Journey Hub. The Customer Journey Hub includes all the data and analytics, sits above and across marketing channel platforms, calibrating which customers require contact now and what the message should be.

すべてのブログの作成者を参照

200以上の業界の専門家から500以上の記事を探索してください。

すべてを見る

知っている人に滞在

Teradataのブログを購読して、毎週あなたに配信されるインサイトを入手する



テラデータはソリューションやセミナーに関する最新情報をメールにてご案内する場合があります。 なお、お送りするメールにあるリンクからいつでも配信停止できます。 以上をご理解・ご同意いただける場合には「はい」を選択ください。

テラデータはお客様の個人情報を、Teradata Global Privacy Policyに従って適切に管理します。

テラデータからもっと見る