Andrew Stephen

Andrew Stephen heads up the Marketing Faculty at Oxford Saïd Business School, University of Oxford, and has a particular interest in the digital transformation of marketing. He has been at Oxford since 2015 and previously taught at the University of Pittsburgh, INSEAD, and Columbia Business School. Andrew earned his MPhil and PhD degrees in marketing from Columbia University, and completed undergraduate studies in engineering and business at the University of Queensland in Brisbane, Australia. As an academic and researcher, he looks to understand how organizations should (and should not) use technology for effective and efficient marketing. This is all the more important these days, given the now-central roles of digital platforms (particularly social media) in customers’ lives and, hence, companies’ marketing strategies. With this comes new challenges and questions for marketers, which Andrew’s work seeks to address.

すべてのブログの作成者を参照

200以上の業界の専門家から500以上の記事を探索してください。

すべてを見る

知っている人に滞在

Teradataのブログを購読して、毎週あなたに配信されるインサイトを入手する



テラデータはソリューションやセミナーに関する最新情報をメールにてご案内する場合があります。 なお、お送りするメールにあるリンクからいつでも配信停止できます。 以上をご理解・ご同意いただける場合には「はい」を選択ください。

テラデータはお客様の個人情報を、Teradata Global Privacy Policyに従って適切に管理します。

テラデータからもっと見る